Načini plačila in dostava naročila
1. Način plačila
Spletna trgovina www.sempatja.si omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo s karticami preko sistema Teya
Plačate lahko s sledečimi karticami:
Maestro
MasterCard
Visa
Union Pay
JCB
Kje vnesem številko kartice?
Majina d.o.o. uporablja sistem varnega plačevanja Teya. Ko izberete plačilo s kartico, se vaš postopek nakupa prenese v sistem Teya in tam vnesete podatke kartice. Majina d.o.o. nima dostopa do teh podatkov.
Plačilo po povzetju
Naš pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so GLS, Pošta Slovenije in DPD. Transportna služba vam paket dostavi na vaš dom. Če ste izbrali opcijo plačilo po povzetju, boste ob dostavi paketa kurirju odkupnino (kupnino naročila in poštnino) za paket plačali z gotovino.
Z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Majina d.o.o. (po ponudbi / predračunu).
Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na 031707917 ali preko elektronske pošte. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje predračun s QR kodo za plačilo preko spletne banke. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun, lahko pa ga prevzame v razstavno-prodajnem salonu Sempatja. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
Plačilo preko sistema PayPal
PayPal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami. Je storitev, ki zagotavlja varno online plačevanje v realnem času (online avtorizacije plačilnih, kreditnih kartic). PayPal se uporablja za anonimno, hitro in varno poslovanje on-line plačila v spletnih trgovinah.
Plačilo s kartico ali gotovino
Izbrani artikel lahko prevzamete v trgovini SEMPATJA na Trubarjevi cesti 30, 1000 Ljubljana. Plačate lahko z gotovino, debetno ali kreditno kartico.
2. Dostava naročila
Dostava naročila traja od 1 do 5 delovnih dni po prejemu naročila ali bančnega nakazila (pri plačilu z nakazilom) - med vikendi in prazniki ni dostave. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so GLS, Pošta Slovenije in DPD.
Naš partner pakete dostavlja večinoma v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
Ker dostavna služba artikle dostavlja predvsem v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
Če vas v času dostave ni na naslovu, ki ste ga navedli, vas bo dostavljalec kontaktiral preko telefona ali elektronskega sporočila z navodili za poznejši prevzem ali preusmeritev na drug naslov.
Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Koliko znašajo stroški dostave?
Strošek poštnine je odvisen od zneska kupnine naročenih izdelkov.
za vsa naročila do 60 eur znaša 5 eur (z ddv)
za naročila v vrednosti nad 60 eur (z ddv) je poštnina brezplačna.
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije. Pakete odpošiljamo vsak dan iz centralnega skladišča ali trgovine.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebino. V primeru poškodb pošlje kupec izpolnjen obrazec za vračilo izdelka na info@sempatja.si, ter se dogovori za zamenjavo izdelka. Obrazec je na voljo na povezavi: TUKAJ: OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA.
V primeru kakršnihkoli vprašanj v zvezi z načini plačila in dostavo nam pišite na info@sempatja.si ali nas pokličite na 031 707 917.