Splošni pogoji poslovanja Majina d.o.o.

S spletno trgovino www.sempatja.si upravlja podjetje Majina d.o.o. Podatki podjetja so sledeči:

Polno ime: Majina, posredništvo in svetovanje, d.o.o.
Kratko ime: Majina d.o.o.
Naslov: Petkovškovo nabrežje 31, 1000 Ljubljana
Transakcijski račun: SI56101000049421689 (Banka Intesa Sanpaolo)
Matična številka: 3936872000
Davčna številka: SI 66103223 (Zavezanec za DDV)
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
E-pošta: info@sempatja.si
Telefon: +386 (0)31 707 917

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 22.3.2011 (Srg številka 2011/11245).

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.sempatja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje spletne trgovine www.sempatja.si ter poslovni odnos med Majina d.o.o. in registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga (v nadaljevanju: kupci).

1. Splošno o www.sempatja.si

Dobrodošli v spletni trgovini Sempatja.si. Upravljalec spletne strani je MAJinA d.o.o., družinsko podjetje, ustanovljeno v letu 2011.

Spletna trgovina www.sempatja.si je bila sprva namenjena prodaji originalnih izdelkov 2 podjetij, ki jih podjetje Majina d.o.o. zastopa na slovenskem trgu: švicarskega podjetja Micro MS in britanskega podjetja Onco Group Limited T/A Trunki (blagovna znamka TRUNKI). Ponudbo smo z leti razširili na izdelke za urbano mobilnost in aktivni življenski slog. Dodali smo čelade in sončna očala nemške znamke Uvex, nizozemsko blagovno znamko Fresk, francosko znamko sončnih očal Izipizi, zvončke in ključavnice nemške znamke Liix, svetilke Frog in Topeak ter ključavnice Masterlock.

Ob spletni trgovini pa ponujamo tudi možnost nakupa v našem razstavno-prodajnem salonu SEMPATJA v centru Ljubljane (Trubarjeva cesta 30, 1000 Ljubljana), kjer Vam nudimo tudi strokovno svetovanje.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba

Ponudba na spletni trgovini www.sempatja.si se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Majina d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajno pogodbo (podatke o kupcu in naročenih izdelkih) hranimo na strežniku našega ponudnika spletnega gostovanja (Neoserv.si) vsaj še 5 let po opravljenem nakupu.

Akcije
Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. Akcija ne velja na darilne bone in na izdelke, ki so že ponujeni po akcijskih cenah.


Mnenje o izdelku
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih

4. Postopek nakupa in račun

Majina d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta in v fizični trgovini. Kupec znesek plača podjetju Majina d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije. Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer lahko stranka prejme tudi na vpisani elektronski naslov v postopku naročila.

Statusi nakupa

Naročilo sprejeto:
Po opravljenem naročilu kupec prejme obvestilo na vpisano elektronsko pošto, da je naročilo sprejeto. Naročilo je v tem primeru sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure ali najkasneje do odpošiljanja blaga možnost preklicati naročilo in odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@sempatja.si). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa.

Naročilo potrjeno:
V povratnem elektronskem sporočilu z vsemi podatki o naročilu ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je po 1 uri od povratnega elektronskega sporočila nepreklicno sklenjena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročeno blago odpošlje. V primeru, da je potrebno naročilo zavrniti (nedobavljivost, napaka) se kupca obvesti po telefonu ali elektronski pošti. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Vračilo artiklov
Vračilo artiklov je možno v 14. dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik. Natančna navodila za vračilo blaga si lahko preberete TUKAJ.

Varnost nakupa
Pri registraciji na www.sempatja.si se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. Majina d.o.o. se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranila za namen nemoteden izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

5. Postopek registracije

Uporabnik lahko na www.sempatja.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.
Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato potrditveni email za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled na nakup.

6. Komunikacija z uporabniki

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo sempatja.si ter druga oglasna sporočila podjetja sempatja.si ali njegovih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

7. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

8. Pravica kupca

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini www.sempatja.si izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Majina d.o.o. o tem obvesti kupca.